< svibanj, 2007

Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Hej,nadam se da cete se zabaviti na mome blogu...sve je dopušteno,ali molim vas,nemojte mi ostavljati komentare tipa: SUPER BLOG;POSJETI ME!!!, jer ljudi,napisala sam post za vas,i vi bi ga trebali pročitati,kaj ne?

Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

andeo od Boga, poslan mi je veceras=OVA CURA JE PROSLA SVASTA U ZIVOTU, A DROGA JE SAMO MALI DIO SVEGA TOGA...

Pucanj na mjesec=DECKO KOJI TRENUTNO,KAKO KAŽE,TRAZI SAMOG SEBE...

lost angel=OVA CURA IMA DOBAR BLOG;A TRENUTNO PATI ZBOG GLUPOG DEČKA...

ŠaŠaViCa=NA OVOM BLOGU ŠAŠAVICA PIŠE PJESME;A ONDA VAM DAJE I JAKO KORISNE SAVJETE...

maja=CURA KOJA PIŠE KRATKE POSTEVE DUBOKOG ZNAČENJA,A IMA COOL POZADINU...

ostavite jedan komentar i idete u linkice...

Malo o meni

zovem se:Mirna
godine:15

škola: primjenjena umjetnost i dizajn

frendice:
Patricija-najbolja frendica
Mateja,Helena,Maja,Izzabela, Marija, Ivana, Ivona, Nikolina, Tonka, Ivona 2, Josipa, Viktorija, Josipa 2...

frendovi:
Ivan-najbolji frend
Marin,Danijel,Krešo, Goran, Antonio, Mateo, Tomislav, Josip, Marino, Matija...

volim:
prirodu-pogotovo u proljece,životinje-osobito mačke,glazba-slušam sve,hrana-veliki sam gurman,sport-rolanje,pričanje,trčanje..

a ne volim:
kada mi netko proturijeći,kada si netko sve dopušta,kada ljudi ne znaju prestati,kada lažu,kada su prava govna..kada me iznevjere...

ponedjeljak, 14.05.2007.

post nakon dugo vremena...

eh...znam da vam je svima dojadila štafeta iz prošlog posta,pa cu vam ispunit zelju.....napisat cu novi post....dakle,Šašavica mi je predala štafetu koju sam ja napisalala,ali sad moram smislit ljudove kojima cu tu stafetu predat...a kako mi jako malo ljudi dolazi na blog,morat cu malo pricekat prije nego sto nekome predam stafetu....

no,uglavom,u mom vam zivotu nema nikaj posebno...zapravo,samo jedna,ali stvarno velika vijest,koja mi je vratila nadu u zivot.....LUKA I JA OPET HODAMO!!!!!!evo detalji.....

1.bila sam s ivanom i curama na honika,na klupicama ispred mog razreda,kad je doleprsala kokoš marina,zasluzna za moj i lukin prekid....pocela se prekenjavat,kako ona ima sve,kako me luka mrzi zbog onog sto (ni)sam napravila...kako on sada slusa samo nju i samo njoj vjeruje....ma koma...zenska mi se totalka zgadila....pa sam ja ustala i zaljepila joj samarcinu da joj je ostao trag ruke na licu....

2.otrcala sam ispred lukinog razreda,rekla jovici (josipu) da ga pozove i skakala s noge na nogu.on je dosao,a kad me pogledao,zakolutao je ocima i rekao jovici da mu je mogao rec da je dosla obicna kucka (ja)....

3.rasplakala sam se i otišla u razred...dok su me pratili odvratni pogledi sa svih strana...dosla sam u razred,a patricija ,ivana i cure su me pitale sta je bilo...jedva sam samu sebe razumila dok sam govorila sta je bilo...koma...ivana je odjednom opsovala a ja sam se stresla....ivana je otrcala u lukin razred,ne obazirujuci se na decke ispred njega...primila je luku pod ruku,odvela ga je na sredinu hola,gdje se rulja vec odavno skupila i pocela mu pricat kaj je sve marina govorila,koje mi je spacke radila...

4.nakon što je pet minuta pricala sam sa sobom,pitala je luku jel sad kuzi a on je rekao da se ja nacrtam u wc-u za pet min.zvonilo je,a mi smo trebali imat hrvatski,odn.rasku....ona mi je rekla da odem u wc i rjesim ono sto sam odavno morala....

5.otisla sam u wc a on je bio tamo...smracilo mi se,gledao je u pod,i mislim da bi zaplakao,ali nije pićkica....dosla sam i pitala ga jel se ljuti na mene a on je njemo gledao,sada bez emocija,i odmahivao glavom.bio je naslonjen na zid...dosla sam i zagrlila ga...ruke su mu visele,pa sam ih primila i stavila oko sebe...pocela sam plakati...onakom polako,i gotovo necujno....

6.obrisala sam suze,s dvije ruke primila sam njegovu glavu i priblizila ju mojoj...opet sam ga poljubila nakon dugo vremena....nije mu bilo krivo...vidjela sam da mu je lakše....sada me zagrlio vlastitom snagom a ja sam ga poljubila u njegove vruce crvene obraze....poljubio me,i rekao da mi mora mnogo toga ispricati,i da se vidimo poslje skole....

ljudi,sada sam sretna ko....ma neznam...ali uglavnom jako,jako sretna...opet ga mogu ljubiti i vise nemoram plakati kad god ga vidim blizu marine...jer,vise ju ne sljuvi ni 5,0%....YES!!!!

| komentari (6) | print | # |

nedjelja, 29.04.2007.

štafeta

dakle...ŠaŠaViCa mi je napisala da mi predaje štafetu....a tema je: 5 najboljih stvari koje su mi se dogodile u životu

1.upala sam u primjenjenu i dizajn
bila sam jako sretna kad sam upala u primjenjenu...oduvijek sam voljela crtanje,a od prvog do osmog razreda osnovne nisam dobila niti jednu trojku iz rada...crtala sam doma,u prirodi,svugdje.crtam i danas,skoro svaki dan...a radove moga ujka gledam s divljenjem i obozavam kad me uci slikati...mislim da shvacate zasto mi je to jedna od najboljih stvari...

2.prohodala s lukom
ali i najboljim stvarima dode kraj,kao sto znate,prekinula sam s njim...i to zbog jedne obicne lazi jedne krave...a voljela sam ga,volim ga i voljet cu ga...pamtiti kao moju prvu i iskrenu ljubav,kao mog prvog decka koji ce mi zauvijek ostati u mislima...kao sto svaku vecer molim da mi se vrati i da mi jos jednom primi ruku...smrcno

3.upoznala petra grašu...haha
bila sam mala,šest godina,i ja i moja sestricna,tjedan dana starija od mene,obozavale smo petra grašu.kada je bio njegov koncert na tv-u,mama ga je snimila na kazetu,a ja bih ju gledala svaki dan.znala sam svaku njegovu pjesmu...jednog dana,kada smo bili u gradu,mama je uocila grasu,primila me za ruku i otisla do njega.mama je iz torbe izvadila papir i olovku,a on je napisao:maloj mirni od petra g.! mama je taj papir cuvala u novcaniku,a kada su joj novcanik ukrali,plakala sam neutjesno ko kisna godina...

4.dobila svoju sobu
s jedanaest godina,uredili smo tavan i napravili dvije sobe i kupaonu.jedna za mene,jedna za brata.to je za mene jako mnogo znacilo,jer nisam htjela spavati u istoj sobi sa malim priljepkom od tada devetogodišnjeg buraza...soba mi je bila narančasto plava,i u njoj sam i dan danas,i obozavam svaki njen kutak...

5.rođenje mog bratica
pa,ov je jedina stvar koja se JOŠ nije dogodila...moja teta je trudna cetiri i pol mjeseca,i rodit ce bebu...samo kaj mi naslov ne stima,zato jer ne znam oce biti musko ili zensko,teta je rekla da ne zeli znati do rodenja...a ja,trese me groznica jer jedva cekam bratica-sestricnu...obozavam male bebe...joj boze moj...

| komentari (6) | print | # |

utorak, 24.04.2007.

škola mi ide na živce...

da se zbljuješ....tako mi škola već ide na umjetni _ _ _ _ _!!!! ja bih malo mora,ljeta...plaže...grr.no uglavnom,dogodilo se nešto strašno...rječ je o ljubavi...i mislim da cu plakati do kraja svog faking bladi života..(isprićavam se profesorici iz eng. na pravopisu)evo što je bilo danas u školi
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
bilo mi je super s lukom...ali sve je propalo.ljudi,prekinuo je sa mnom...bio je odmor,i ja sam otišla kod njegovog razreda kao i obicno...opet mi se nasmješio i primio me za ruku...a onda je naišla marina..fufa iz treceg a,i dobacila luki-i dalje vodiš tu kurvicu sa sobom...a pravu si našao...-,na to je luka pustio moju ruku i otišao prema marini...nekaj su se posvađali,a kad je luka došao,samo je rekao -nisam mislio da si takva-, i otišao u svoj razred...što sam napravila?počela sam plakat i otrčala sam u svoj razred...patricija me zagrlila i pitala me zašto plačem...ja sam joj sve rekla,a onda se patricija zamislila i uznemireno rekla-a zato je ona onako sretno izgledala danas...slušaj moram ti nekaj rec..-.........ljudi,ispricala mi je da je njoj marina rekla da ce reci luki da sam se iza škole žvalila s markom,i da me je on pipao po...
ostala sam u šoku...i počala još više,pomalo histerično plakati...ta kuja marina me prevarila...otela mi sve što je bilo vrjedno...ali necu prjeci preko toga...sutra odlazim do marka,i pitat cu ga što je radio u vrjeme kad smo se mi navodno,žvalili...nece ona proci tako lako...javim vam se najvjerovatnije preksutra,kad cu va, rec kaj je bilo...smrc,pusa,Mirna

| komentari (2) | print | # |

nedjelja, 22.04.2007.

dobro jutro,hrvatska

eh..probudila sam se prije dva sata...zijevgledala sam obične ljudove. nikaj novo za danas. ali prvo moram vam rec nekoliko stvari...
1.ja nikad nisam probala drogu...namcornamcorja samo želim pomoći onim ljudima koji su ju probali...yesyesa to mi je palo na pamet kad sam pogledala film blow i onda sam shvatila da previše ljudi pati zbog droge..burninmad
2.jucer sam prvi put zapalila cigaretu...smokini sada vam kazem,ne planiram nikada pušiti...smokinsmokinsmokinali,to vam je samo plan,svašta se može dogoditi...nemojte misliti da sam drogerašica,o drogi znam kako izgleda samo u novinama,filmovima,vjestima...nikad ju vidjela nisam uzivo...
A SADA,NAPOKON...wavekako ste mi vi?nadam se dobro,evo,upravo sam jucer pricala s frendicomcerek kak bi za praznike trebali otic na more...thumbupthumbupsanjam o ljetu vec od dvanaestog mjeseca,od kad sam shvatila da od snjega nece biti ni sheadbangheadbang. kada sam prosle godine bila na moru,bila sam sa starcima,i s mladim burazom,ali mi je prekjucer mama rekla da mogu otici na more s patricijom,sama...YES!!!smijehcool
i tako,kod mene vam,osim ovih gore vijesti,nema nikaj novorolleyes...pusakiss,Mirna

| komentari (4) | print | # |

ponedjeljak, 16.04.2007.

prvi dan...

hej...pitam se,jel vam prvi dan škole brzo prošao? meni je.na svu srecu,imali smo samo osam sati. prva dva sata povjest. Pitala nas je i dobila sam cetri. Onda jedan sat engleskog,pricali smo kako nam je bilo na praznicima.onda priroda-dosadno. matematika.bila sam najbolja i super sam rjesavala zadatke.i na kraju dva sata hrvatskog...to je proslo ok.no,dosta o skoli.upravo se dopisujem s frendicom...pokusavam ju nagovorit da se nademo,ali joj stara nekaj sere.ej,imam i jednu novu vjest.dobit cu novu sobu!!!napokon onaj stari namjestaj odlazi s DHL-om.i,još par sitnica...s deckom je stanje redovno...ma,ajde,napisem duzi post kasnije.kissa.

| komentari (3) | print | # |

petak, 13.04.2007.

kako je sve poćelo...

sve je poćelo...jučer,ničeg nije bilo na programu,pa sam na daljinskom upravljaču stisnula broj tri za rtl televiziju. u 21.10,ako se ne varam,počeo je film -blow-, iliti -bjeli prah-. ljudi,film mi je bio super...iako sam se onda sjetila,koliko droga šteti ljudima.johnny deep je sve super odigrao...moji roditelji i mladi buraz su otišli spavat tak da sam ostala sama u dnevnom boravku.a usrala sam se kad su na kraju filma pokazali pravu sliku georga junga...danas sam bila znatiželjna,pa sam otišla na google i otipkala -george jung- (jer ako ste citali sadrzaj filma postat ce vam jasno da je to istinita prica i da je george jung i dan danas ziv).a onda sam otvorila ovaj blog.ljudi,droga je out,a u sljedećem postu vam dolazi zivotopis georga junga...pa si vidite malo...yesyes

eh...
a sada pjesmica.
voljela bih da sam droga,
dame voliš kao boga.
da me ubrizgaš u vene,
pa da umreš zbog mene.

| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.